香港地震真係難得一見既時~
係7點53個時有3點5地震~
勁呀~
個時我係度做功課~沒咩感覺到有地震
但係我呀爸話佢坐係琴個時搖左一下
~~仲之地震就唔好啦~
香港一地震就會大災難~
因為香港既屋沒防地震~
所以希望沒下次既地震~
-----------------------------------
今日個板做好哂啦~
真係好~~
不過老師今日叫我地下個星期要小測~
又要默書~3科~
唉~~係咁架啦~
真係好想快d到中3~~唔想日日見到個班主任
見到佢都想打佢囉~
------------------------------------------
我愈呢愈憎某人啦~
成日囉人地d野~
自己又唔係沒~~
又沒禮貌~
佢好黑人憎~
扮哂野~
成日以為自己講既野好好笑咁~
一d都唔好笑~
|