安安將我中2琪嘅秘密傳到通班都知,好彩佢唔信,我都一直否認,佢唔信,我已經好開心.
琪比盈弄到好唔開心,我好想幫佢鬧盈,我開始feel到自己真係中2左佢.咁汶呢?我都唔知,我都中2佢,但係冇中2琪嘅個種程度.
我會唔會好花心?