今日晨早就比人燥醒 心諗洗唔洗咁早送張床黎呀 發住夢咁睇住佢裝張床 等左成半個鐘都未得 眼訓到我死....唉
佢一搞掂我快快搞埋d手尾 上床訓多震 點鬼知我呀爸係咁打黎搞到我訓都訓唔到 嬲嬲地咁睇住我細佬打機.....
打左比老魚傾左震傾 就出左去....過fd 度過夜= = 我都未試過係人地屋企都要比龜睇身份證....(汗) 冇諗過佢老豆
會無lala 報警 隻龜講兩句就走左我地一直傾計玩到聽日..........