今日差遲到死人地鐵唔等人囉 一遲左班車就成4分鐘先有= =...一度搭一度驚
番到去全日d時間都過得好快 好似轉眼間就差唔多收工咁 日日番工好似最尾先
最好玩咁 玩跑數= =.. 跑到2萬 今日先驚 收工前一個鐘得1萬3千 最後一個鐘個個係咁
跑 到9點9 肚痛 = =..逼住去廁所 ...... 過時差千幾見佢地個個係度跑 走左去好似好衰咁
去完火速 = =.番黎 已經收左工 之後又到大佬發講野時間
搭車= = 個肚又痛睇黎食錯野....番到去又呵左餐先停
落番街同歐情傾計 無ARAR講起搞野 原來佢都幾保守嫁WO
不過佢個性格又幾好 XD 我好小咁講人嫁一傾到4點
過去換來換去嫁生活已經唔想再過想搵一個人
可以比我定嫁人 我已經想要E種生活.
|