無諗過番e份工比起之前番過d都要累
番到個人都唔想打日記
連放工兩日好正呀咩都唔洗諗又唔洗煩公司d野
走左去左幾度去影左d相 不過都唔係我原來想去嫁地方
= =因為我實在太夜訓ar 成日都唔知醒起身唉
影影下去左黃埔搵人= =.....原來我知一個路痂....
比個商場玩左我成4次囉. . . . . . . .
諗起都幾無奈 好在最後都搵佢左
買左d野玩比我家姐過仔 同埋買左比一個反老還童的大朋友
同佢傾左震傾食左枝煙 我就番左去 同屋企人食飯
屋企人食起野上黎d火藥味都幾重 我就同我細老開火
我兩個家姐就係度對串 都睇到慣左我家生出黎嫁人
最相同嫁野就係夠臭串...........點解屋企人都鬼死煩嫁
|