| elvia |
|
|
暱稱: 無 性別: 男 國家: 香港 地區: 黃大仙區 |
| MORE... |
|
2009 年 3 月 23 日 星期一  |
| 出左事...身受重傷=口= |
分類: 未分類 |
樂極生悲 e家連我望鏡都認唔到自己
入埋e院唉 係e幾日我都諗清楚
有d野係我就係我唔係我就唔係我
反正一所有野都係一場空
本來冇一物何處野沙塵埃
|
|
|
Ruby7 於 2009-03-30 06:54 PM 發表:
咁變態ga d 人!!
|
網主回覆
係wo 打到我真係幾傷 Posted at 2009-04-01 05:08 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
過d人 唔玩得就唔好落吧ar
e家我傷過猪頭 Posted at 2009-03-26 10:03 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
elvia 於 2009-03-24 09:55 PM 發表:
無arar比人圍呀= =..
|
|
|
wa,,,你搞咩呀...入埋阮= = 唔係打架呀~~
|
|
|
Ruby7 於 2009-03-24 10:38 AM 發表:
發生咩事a?? 好似好嚴重咁ge?... 你没事吧...
|
|