尋日真係太累搞到我今日成日都係訓 今日無無聊聊唔覺意開左細寶 日記黎睇 到佢好似尋日唔係幾開心咁 其實我就
想約你出黎傾下了解你多一D 可惜遲遲都搵唔到時間做E件事 我平時好被動好小主動聊人傾計 尋日我已經常試去搵
話題 我聽佢地講你好鐘意聽人講野 我都唔想次次係佢地口中先知你d野 而係你講比我聽下 就算唔係你都暗示下比
我等我明白你需要d咩............