番左成日工之後 放工應成左搵呀蛇 去到同佢傾左一震傾 約左個fd去食野 諗住叫佢去新之城對面馬路等等左好耐都未到 米打電話比佢問佢係邊 頂原來我企左邊 佢企左邊 鬥等 為太耐冇見la 見到就係咁傾未停過一度漫無目的咁 係咁行 行左好耐先講番去邊度食野 食完 送佢搭車過時 呀蛇打番比我話比人炒左=.='' 只係同過fd講完再見之後 過左去搵佢去睇下咩事 一度行一度傾 之後過左去搵寶寶佢地 唔知點解 我次次見親寶寶就勁串佢 習慣曬咁 點知冇耐佢呀媽打黎搵女 又話驚佢比人姦又(勝)咁我地就一齊送番佢番旺x 點知併上路癲(私)機 無lala 去左深水涉....最後佢都自己減價...佢到送佢番屋企 度 我同呀蛇去左m記食野吹水 行下行下走番樂富度 訓住叫佢上我度訓 點知一開門個個都未訓....5點幾la wo== 唔好意咁落樓下吹水震勁眼訓 6點就走人 番到去 開電腦 msn 無lala 小寶叫我落去食野 食 食完 未夠喉 走左去惠康搵野食 見到有牛買左上我屋企度搞 點知.........出曬事 想住+黑椒搞搞d味 望一望小寶跟住一齊落 之後齊齊爆笑張胡椒當左黑胡咁落左落去 dxdx.......dxdx...dxdx.....經夜晚暴食行動後另一爆之作奇奇怪怪煮牛肉 如果你係現場你都一定大笑番................
|