係個同事屋企度一齊起身番工....勁無聊番到去又冇野做想點呀 一路死操頭一度食煙仔過一日. 無聊..對呀蛇心淡 諗野都唔用腦 諗野太細個比佢搞到我多左好多不必要嫁問題.. 今日番番m記先知 已經有好多好fd嫁人已經離開曬 感覺已經變好冷清之前成班一起玩.串咀.落d嫁日子不再 e間m記我已經再冇留戀 係個度做嫁3個月已後會變成我嫁動力 我要+油做野等你地幾遠都會發現我嫁存在 到時再笑番之前大家係m記don9野 gilman講嫁野我有排都未學得曬 呀偉e個鬼長氣 肥仔遲到王呀良d9野 ken個搞笑樣當然有我兩個兄弟蛋同康 最後到細寶d心理不理嫁性格 我同你一起時有好多問題但係都我輕鬆愛一個人係唔洗理由 當日嫁憂傷已經唔再係度 放心la
|