今日同佢地一起傾起計個個都諗住走 平時大家唔聲唔聲
一傾起上黎爆發力都幾大 有人話個荃灣做有個就過太子
而我就諗住轉過分店度做 搞到另外兩個做左好耐嫁人都打算走
e次 個間野仆街la 成班齊齊玩野咁想唔死都幾難7個人走5個
諗住走過日大家齊齊出黎食番餐飯 間野冇樣好 都唔知係過度做為咩
連8蚊都要拖我數正仆街老闆大曬咩 有咩事就打曬太極咁
下月個內全體行動..到時.....