今日一起身就feel 到個電話會有人搵我 如我所諗 小寶又唔訓了 4點幾send 信息黎 諗住玩下佢 send 個比ar 之後再訓 點知又比個電話噪醒 估唔到佢咁頂 得到e家都未訓到囉 我早就訓到不醒人士 = = 跟住同佢落街 佢比番我比佢d藥我食 講番我同佢講過嫁野 勁搞笑諗唔到會用番我自己身上........... . .. . . .. . 食早餐 番工一直係咁同佢send 信息 未停過電話響過不停 d人係咁望到實 睇得佢地黎又打唔夠快 望下望下我都唔望佢地 照send send 到番公司門口等開門都未停過 十幾分鐘鐘已經打左50幾個信息o咀 同佢差唔多已經日日見但係話題都唔見少........
見到kenny 開 大家都忍到係咁罵人 == 噪到有人e為 我地兩個想打人咁 屌死肥tb 一星期後你番 我要你冇錢冇面子最憎就係你e種人
kenny 多謝你比機會我下次 過條女黎實拖9 佢上床 搞下 dxdxdx
放工後 又再搵小寶唔知點解e排 成日都會見到佢就約唔約都係一樣 傾計日日都可以咁好傾 我都唔係好信我自己把口咁得 送完佢番屋企 = = 打日記 好耐 佢就send 信息黎 ((((佢又病ar )))))
說話太多 你可以不說 我會明白.
心情唔好想喊 我會令你微笑.
我同你多太事 其他人不能理解 就當成我地嫁袐密
記住搵我呀 死野
|