今日又訓死左 pk 係咁走番去做野 全日未停過 知道 兩個人同一個人嫁分別 原來差咁q遠
唉 5分鐘食飯時間又開始做 到1040 先做完 係度做野咁耐都未試過咁辛苦
放工後走左過銅鑼灣搵佢地 去到 m記 癲左係咁望 佢地 點知係面前 睇唔到要佢地叫我先知道
7到爆 坐低先知道 轉番去飲酒 好在幾驚佢地真係去左唱k 到時我真係笑了 去到一入到門口就見
到之前個中學同學 o左 佢記得我過名囉... .. 諗都諗唔到 因為 佢都係 讀左3!~4個 就已經冇讀ar 諗唔到
會係酒吧見到 世界真係細 原來佢地玩就見到曬 大家其實都唔係同個世界嫁人 我地可以 見到今時今日其實
已經係一個奇蹟
三個係咁玩
兩個玩自閑
一個飲幾小小= = .
一d都唔好feel 下次要諗個野玩 都唔知可以再諗咩 不過咁見番個fd當打和......................
|