放工 打波 連個天唔鐘意我外 連香港政府都唔鐘意我 你老味 搞到我成晚走黎走去
大家都忘記左今日係14/7咁走曬旺角 南昌 深水寶 油庥地 9龍城
都只係有一個係12後開放 殺我ar 打左震又要走
3年冇運動 一做就要行到pk...........
番去個時 諗住 可以好好咁訓一訓ar 點知係我番入屋前兩分鐘 停電
勁黑囉 見唔到野 但係都被玩弄中 慘慘慘 摸黑食飯 沖梁
不過又令我諗番 好多之前嫁事
是褔不是(蝸) 是(蝸)躲不過