通完頂番到屋企勁眼訓 記得約左人1點搞好個鐘就去連梁沖都冇換完衫都就訓著左.........zzzz.zzz......z....勁好訓....望望個鐘..嘩12點30 快快換3 衝去 ..... 搭車.... 去到望望周圍
先知我係第一個到 打電話比個搞手 點知打比佢又冇聽....心諗死la 個搞手都玩失蹤唔洗指以d人1會到la...米send信息比佢叫佢打番黎..自己米行下街先囉..行左震電話到一聽原來係d同我一起出黎個d人黎 米番去約過度等人囉...佢真是好鬼高成186....同佢傾左震 佢電話到原來搞手打比佢 話佢黎緊..我同佢走上樓上望住個個位 睇下佢咩樣先 諗諗聽講去好似好多人去米講問佢囉...原本話黎過d 9on仔 個個驚死唔到...有個最爆話自己唔自己 問番佢係邊個 我聲到o曬咀...如果唔想黎就晨早講la....
過左震電話又黎原來搞手到左係上高又睇佢唔到米落去搵佢...落到去見到1男1女係度望一望好在唔似我諗得咁咩....做下fd 都可以..問埋d名.傾左震 就去食野......一度行發覺有d唔對路...見佢地係咁傾 我米問下高佬 我地e次出黎係唔係左住佢地呢?......入左食野 諗住叫野時 個條仔又話e度d野唔好食叫埋條女一起行............我諗出聲高佬米話.......下你地舍得唔埋我地la咩....個條仔又講舍得嫁 ....個時我很係無言........條女跟住出聲...話唔好咁la 一場出到黎一齊係度食la 個氣分.......食完跟住打左震機叫埋高佬一齊走.....一面行一面罵緊佢地兩個.....大家又同路再傾多震 後尾先記得問佢個名..........番到屋企勁眼訓就係123跟住訓左........又係比人d電話燥醒....勁想話佢...同佢傾左震 就訓唔著 落去玩電腦.......傾左震icq 就食飯..亞爸又亞媽開始講如果佢地死左 佢地d錢點分 我諗我都唔想要過d錢....佢地要分米比佢地囉.....講到我都唔知點咁...........
|