今日都唔知做咩鬼訓極都好似好眼訓..... 勁唔想起身.. 毛lala 比細佬拍一拍同我講佢出街喎....見到冇人用電腦米諗住用photoshop 搞搞過日記囉..搞左勁耐都做得個小小..嬲嬲米去圖書館搵下有冇佢d書 行左震番屋企 唔覺唔覺又食飯....e餐我細佬煮何(飽)蛋 ..幾難得我細佬煮野食...用左震電腦 就落街 都唔知係唔係自己一個人行街就會多野諗 唉