訓到唔知醒起身 太好訓 成兩點先番到去比人小到pk
唔記得帶錶唔記得帶電話 都唔知番黎做咩 e行時間最緊要
冇心機做野都唔知做咩 成日想快d到新年轉工
番工交唔足功課 .. 又心情唔太好 唔知點
呀樂走過黎叫野 150 一轉都已經冇左ar 你不如唔好叫我地拎
好撚 on9 比kenny勁屌9我d態度 收工 收兩點勁累
番一番屋企拎番部電話同歐情傾左震計 上左竹園飲酒
人係唔開心時相反會變得好開心 原來文仔連尋日點解坐左7仔門口都唔知囉
o咀 幫呀俊做埋負離子 6點幾 番屋企