E排做野真係做得太辛苦 累到之打日記都唔想......
WINNIE又唔番工 唔知佢想點見KENNY佢就真係就黎爆
佢心情差到見底不過我真係諗唔到有咩野可以幫到佢
WINNIE一句唔該就話唔番囉12幾打比佢叫佢出黎開門
我就點幾番到去等開門 見到呀SAM岩岩行埋門口就已經嬲到震
係咁屌9 我點解會咁遲開= = ....都唔知點答同佢暗示 今日唔係KENNY開門
係WINNIE無ARAR 叫佢開門所以遲左開 佢都已經嬲到咩都聽唔入耳
就知今次一定出事同kenny講番聲接受死刑 ar 好在叫pen 被開左d時間又係
呀sam再番黎前到 出曬汗 見呀sam 屌9 kenny 唉 唔知點講好
做到冇停手都唔知自己左d咩出黎好亂公司 做左3~4個先可以食到個外賣
呀星呀景 佢地上左黎又大b突b 我就od左 可能我因為心情唔好
做到好冇心機囉 上左竹園傾左一震 散
E排太多野做隻紅曬流曬血咁自己見到都想問隻手係唔係我好痛.....
得閒影隻手d相 上黎就知.
|