唉 e兩日訓得唔好 日日成4點鐘先起到身 好唔想咁呀 靜宜打黎問我聽日得唔得閒倍佢\見工佢\話大(紅)唔得閒
倍佢\見工搵我黎帶路 傾多震就收線 我就同細佬爭電腦用 win左 嗯嗯 上網睇野 電話到 波子放工 係咁同佢\傾計又
傾今日去邊度行好 唔想成日去mk同銅鑼灣 米講去觀糖囉 我連自己都未去過 自己都係(古古)下 ..收線之後上網睇
野 換衫出街 去到觀糖行apm 嘩好大呀 諗住可以行一震la 點知間間野都勁貴 索性行下傾下算數 唉冇野好行走出
外面搵野食 見門面幾靚入左食野見到個個位都有部電視比人睇住食飯d飯又平 同佢\坐到唔想走 坐左成2個鐘
先走我地+埋都係比80蚊 波子請搞到我勁唔好已意 同佢\一度行街傾下傾下講到我過度 同我講對人有意思就去la 唔
好拖la 住得遠唔係問題黎嫁 試左唔得就第2件事 比佢\講中我次次對自己冇信心 好似覺得一定唔得咁 我e掛都諗緊
但係遲遲都未問佢\ 我係細擔到咁定係唔想小個fd呢?....
|