都唔知點解又訓唔著 搞咩呀 我係唔係有病呢? 成5點幾先訓得到 12點起番身 已經出緊汗 落街行左震 行去邊度
都係度出緊汗 米番屋囉 聽日應成左靜宜 倍佢搵工等佢電話都遲左1個鐘諗住佢唔見la 突然又打話佢e家係mk 我
就快快換衫係觀糖等佢黎 我晨早睇曬地圖 諗住好快搵到la 結果要同佢街頭行到街尾搵勁耐都唔見 佢米打去問下
係邊聽到我突曬眼 又要行番轉頭 工廠區 又熱行到出曬汗 搵到la 望一望佢面鬼影都唔多個 都唔知係度番咩工
佢去見我係度坐又等差唔多成過鐘望望個鐘死la 我地約波子佢地e次要佢地等餐死la 快快趕去上鐶搵番佢地 我米叫
靜宜請食野 嗯 又有飯食
去到見到佢地 死la 佢地去左糖水店= =o曬 好彩只係比兩蚊炸... 傾多震同波子走
過銅鑼灣搵野學點知開曬班 波子又要上堂一個人番屋企換換衫 又要出去同人飲酒 點知又飲醉 行都行唔到要打的番
屋企 番到屋企唔知做咩係間房都可以仆街....開電腦 見到個老魚個fd 平時都唔會hi佢 傾左震 魚打黎問我咩事
打死都唔話自己有事la 米叫佢收線囉 聽佢電話時又仆左幾次街 ........... 傾多震icq左 就訓.....
|