尋日夜晚 訓下訓下又起左身..日日都訓都唔好 聽到咁噪望望過廳 下成屋人都未訓 又話食蛋糕..... 都未試過咁夜
食野 食完佢地 去訓 我就係房度打日記 打打又差唔多天光 落衙食早餐 食完番去訓 望到7點 差d 打去叫人起身
尋日好似佢話唔洗番 就走番房訓 12點幾起番身 睇人日記 上網 又訓...