成兩點先起到身 都唔知星期2起唔起到身 拖太耐勁想 快d到星期2 無無聊聊過一日 原來係好辛苦 夜晚同屋企人
去觀糖睇狗 勁搞笑 8隻狗齊齊向自己衝埋黎 個場面勁開心 唉 可惜e次見完都唔知要等幾時 先可以見到佢地 玩
多震就走la 同屋企人食飯 打的去左 油塘 食飯 係咁send e信息比d fd 傾左 就收線 無lala心情突然好燥
e家勁想搵人飲多次酒 等我諗清楚 e幾日 心情 都好似到左谷底... 又想唔出原因 上次飲酒後 煩到老魚 sorry