玩緊icq 想去下東涌行下 搭車過時波子打電話搵我 米話我去緊東涌 我諗佢e為我去搵人米要埋佢一齊去行下
到左東涌行左震等波子過黎 先發現東涌冇野好行 得個兩個細過唔細嫁商場就咩都冇 坐埋一二邊 睇d細路玩水
唔覺唔覺波子就到 同佢行左震 就去食野 係咁係度傾計 我睇佢好似勁唔開心係咁講佢d唔開心嫁野出黎...我係
度開解時 覺得佢係想發洩出黎 行去7仔錢左兩枝酒飲 任佢講餐飽 錢 前途 女人 真是 會令人好煩 東涌太悶 出
番去銅鑼灣傾計佢心情好番串番我tim呀 我又爆曬e幾日做咩唔開心屋企事又有咩人可以幫到我姐 講曬開黎我e已經
輕鬆左好多 開頭想傾耐d 可惜要番學 唉
|