今日成日都係度落雨 好煩呀 同屋企人去飲茶 諗起好似好耐冇搵個波子 米send 個信息比佢 搵佢出黎 傾計 我有
時都幾(事務)佢 有工番 唉 我都要快快搵番份做 同佢行街又係咁落雨 走左去買3衫 就走左去搵野食 係咁傾計
番屋企