過去8日今日就完la 有d唔舍得 e班人好好笑又玩得 我係度學左好多野 晨早留留我就起左身 煮沸d野
食帶番去 開頭諗住用完保鮮紙包住再入袋 之知發覺唔係好掂搵
左d封(霜)交紙 封實帶番去 一度行都
驚會散 番到去 聽野 大家一齊講心事 有d人真係喊左出黎 我同個fd玩曬d紙巾 搞到佢地差唔多冇得用
聽佢地講我地幾個尋日冇番佢地勁悶都唔知係唔係姐 傾多震 我地開始放好d野黎食 點知miss張d野食倒曬
出黎= =
係曬地下度..... 我地就望下我地有咩可以食得 la 有d包得好就冇事 我勁驚我d魚蛋出曬黎 囉
出黎睇睇先知咩事都冇
但係有好多野都唔要得 唉 比埋d野我地之後 交換曬d 電話走同佢地一齊走 傾下
玩下 就散左.. 番到屋企 打左震機 就有電話到 就 快快走左同一地打機
|