eman567
暱稱: eman
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我鐘意...
又遲到
繼續...
耐...
曉君生日
文章分類
全部 (216)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 29 日  星期三   晴天


唉... 鬱悶 分類: 未分類

本身今日唔打日記既,但係因為有件事要同你地講,所以就要打出黎喇,今日4點幾,去左游水,游水之前,聽到個電話響,聽到個鈴聲係"愛1個上1課",所以就冇聽喇,因為我自己設左每個人既鈴聲都唔同,只有d唔識既電話先會響"愛1個上1課",響左勁耐,我就講左1句野,至於講咩呢,哈哈...就唔講得比你地知喇,響完之後,過左幾秒,又打黎,於是我就聽左喇,1聽...佢就問我係咪xxx(叫我全名),之後我話係,佢就話比我知係邊個喇,哈哈...呢個人你地1定估唔到,連我自己都估唔到佢會打比我,想唔想知係邊個呀???3其實個個人就係英妹個呀媽,佢打黎叫我去拎書比番陳sir(英妹寄番黎既...應該)跟住我就問佢,下...英妹8號都番黎啦,點解唔等8號先還呀???(因為我要去游水,所以冇去拎)英妹呀媽就答我"哦...徐嘉英佢8號未必番嫁,佢可能留番係個邊呀"聽完之後,o哂嘴呀!!!我地個個都等8號呢日,點知佢呀媽1句話未必會番,唉...都唔知係咪真既,係真就慘喇,總之上次送佢機啦,不過佢呀媽講既野10成10都1定既...

唉...始終都唔識游水






訪客留言 (返回 eman567 的日誌)


癲 於 2007-08-30 06:59 PM 發表:
下..肥英8號5返黎..失望..
佢牙媽真係..唉..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁又唔好咁失望住,可能英妹會番黎呢
1日未到8號都未知英妹會唔會番黎嫁嘛...
Posted at 2007-08-30 08:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]