本身今日唔打日記既,但係因為有件事要同你地講,所以就要打出黎喇,今日4點幾,去左游水,游水之前,聽到個電話響,聽到個鈴聲係"愛1個上1課",所以就冇聽喇,因為我自己設左每個人既鈴聲都唔同,只有d唔識既電話先會響"愛1個上1課",響左勁耐,我就講左1句野,至於講咩呢,哈哈...就唔講得比你地知喇,響完之後,過左幾秒,又打黎,於是我就聽左喇,1聽...佢就問我係咪xxx(叫我全名),之後我話係,佢就話比我知係邊個喇,哈哈...呢個人你地1定估唔到,連我自己都估唔到佢會打比我,想唔想知係邊個呀???3其實個個人就係英妹個呀媽,佢打黎叫我去拎書比番陳sir(英妹寄番黎既...應該)跟住我就問佢,下...英妹8號都番黎啦,點解唔等8號先還呀???(因為我要去游水,所以冇去拎)英妹呀媽就答我"哦...徐嘉英佢8號未必番嫁,佢可能留番係個邊呀"聽完之後,o哂嘴呀!!!我地個個都等8號呢日,點知佢呀媽1句話未必會番,唉...都唔知係咪真既,係真就慘喇,總之上次送佢機啦,不過佢呀媽講既野10成10都1定既...
唉...始終都唔識游水
|