今日完全唔想起身,因為係暑假期間冇試過6點幾起身,但係點都要彈起身嫁,唉...真係好想好似超人,曉君佢地咁遲多幾日先開學呀!!!之後,就行去小巴站,唉...以前有詩琪姐陪我番學,宜家得空氣陪我番學,番到學校,門口堆滿哂人,我以為我番學第1日就遲到啦,點知係d中1企哂係個門口到,之後,見到癲癲同ping ting,跟住佢地話行上去課室,咁我地就行左上去喇,上到去過左幾分鐘,係4樓聽到曾sir話中4-7係有蓋操場排隊,於是我地又行番落去,落到去,勁亂!!!真係係到讀左5年,都未試過咁亂,之後完全唔知排邊,見到蔥蔥佢地企左係到,就跟住佢地排,哎呀!!!!!!!!!...................!!!!!!!!.............太煩喇,已經唔想打喇,好啦,今日就當打完啦,唔想再提番學既野喇,放學就去左.....................唔話比你地知!!!
學呀球講"今年我1定會好專心讀書",哈哈...只不過我地點解會專心讀書既原因唔1樣姐,仲係到諗緊drop唔drop bio好,唉...諗左咁耐都未諗好
超人,如果陪我re既男仔,你係其中1個未好囉,又可以陪我...
原來我認為岩既野,其實有10分之9.9999....都係唔岩既
既然個個都向住自己既目標前進,我都要努力呀!!!
|