eman567
暱稱: eman
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我鐘意...
又遲到
繼續...
耐...
曉君生日
文章分類
全部 (216)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 5 日  星期三   晴天


正式上堂 分類: 未分類

今朝仲係好.......唔想起身,真係好眼訓好眼訓!!!7點先起身,之後食埋早餐出門口,去到小巴站勁多人,不過我都照舊係搭9上車,番到學校,等左陣,就上課室,係課室無聊地等到8點半(等左大約半個鐘),就開始閱讀堂,唔知點解今日上既堂特別快過,上左1陣就話打鐘,而且今日上堂特別眼訓,差唔多堂堂都想訓,最煩既係時間表,完全唔鐘意咁既安排,勁亂,完全係到浪費時間,上2堂就1個小息,而且呢班既讀書氣氛麻麻,都係上年既5D好D,最尾個2堂BIO,真係完全O哂嘴,MISS許同佢地講"我有1個唔知好定壞消息講比你地知"之後,佢地就話"咩呀?"MISS許話"我唔見左你地之前測驗份卷"跟住有條友勁大聲講"頂你個肺丫"真係O哂嘴,不過可能MISS聽唔到啦,哈哈...超人,我決定左唔DROP BIO喇,咁我地既承諾就照計劃進行啦,^^,我會努力努力...今日杰都走埋LU,不過冇英妹咁遠,過多2日就知英妹番唔番黎喇!!!






訪客留言 (返回 eman567 的日誌)


超 於 2007-09-05 07:29 PM 發表:
我今日去左迎新....出左個時間表~~我而家係好似大學時間表咁...有時番 3個鐘就放

但係我都係覺得...番學應該要番 9個鐘先算番學 =.=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你係咪傻左呀!!!個時你番循道都冇番9個鐘咁耐啦...
Posted at 2007-09-09 06:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]