eman567
暱稱: eman
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我鐘意...
又遲到
繼續...
耐...
曉君生日
文章分類
全部 (216)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 9 日  星期日   晴天


溫書了 分類: 未分類

咁快就過左2日既假期喇,呢2日都去左自修室溫書,2次去到都得番幾個位,d人真係勤力,而且2次都見到佢,唉...睇到d中5咁比心機溫書,真係好好好後悔點解個時唔溫書,抵死!!!唔講溫書溫成點喇,英妹,8號都係冇番黎,唉...都唔知幾時先可以再見到你喇!!!1個月???1年???5年???唔好掛,最好就等我考完個會考先番黎,哈哈...到時陪你玩幾耐都得呀!!!講番會考,我今年考唔到14分既話,就打自己14巴...如果今年bio考唔到c同考唔到16分既話,就以後都唔見超人!!!(講真的_因為呢個係我地既承諾,其實呢句野係超人講既,你擺明唔想見我啦,哈哈...bio拎c,講笑咩!!!16分-我諗9分升到16分都變你〔超人〕啦...)不過我會盡力,哈哈...

人番學佢番學,番左學3日就比人記大過,真係好想講句”抵死”唉...不1過佢講得岩既,我地為既都係今年會考張成績表,又唔係為學校張成績表,大家齊齊加油!!!






訪客留言 (返回 eman567 的日誌)


阿東 於 2007-09-11 12:35 AM 發表:
其實你只要在這半年裡勤力些,考獲14分不是難事
不過,你不是喜歡在家溫書嗎? 為何現在到自修室去?
我也是喜歡在家溫書,在自修室的確可以集中些,但每次回家後都會忘記了自己讀過了什麼.真難堪
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係咪嫁???如果我努力都考唔到,點先???
本身係嫁,但係係屋企好唔專心,上年試過,所以今年去自修室...
咁姐係你根本冇心入腦,所以先唔記得姐...
呀東...你講野好文雅呀!!!^^
Posted at 2007-09-11 08:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



blue 於 2007-09-10 09:08 PM 發表:
大過是小,會考是大.....gogogo
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

但係始終有個大過係到都唔好睇啦...
你係安慰自己先咁講咋...^^
你要溫書喇!!!
Posted at 2007-09-11 08:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



超 於 2007-09-10 09:42 AM 發表:
哈哈...咁又唔洗咁認真 =] 你想見我既話~~我都會比你見下既 XD

佢唔係記小過咋咩~~哈哈...勁抵死 =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我先唔想見你!!!^^
大過呀!!!我都覺得好抵死...
Posted at 2007-09-11 08:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



PONG260100 於 2007-09-09 08:24 PM 發表:
- - ”你都知佢記大過 !?
希望你今年會考考到唔止16分 la ! 
而係再高d 既分數 la ! ^^ ’  
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝呀哥!!!
哈哈...希望呢個希望唔係希望啦,係"事實"啦^^
你都要加油呀!!!
Posted at 2007-09-11 08:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]