咁快就過左2日既假期喇,呢2日都去左自修室溫書,2次去到都得番幾個位,d人真係勤力,而且2次都見到佢,唉...睇到d中5咁比心機溫書,真係好好好後悔點解個時唔溫書,抵死!!!唔講溫書溫成點喇,英妹,8號都係冇番黎,唉...都唔知幾時先可以再見到你喇!!!1個月???1年???5年???唔好掛,最好就等我考完個會考先番黎,哈哈...到時陪你玩幾耐都得呀!!!講番會考,我今年考唔到14分既話,就打自己14巴...如果今年bio考唔到c同考唔到16分既話,就以後都唔見超人!!!(講真的_因為呢個係我地既承諾,其實呢句野係超人講既,你擺明唔想見我啦,哈哈...bio拎c,講笑咩!!!16分-我諗9分升到16分都變你〔超人〕啦...)不過我會盡力,哈哈...
人番學佢番學,番左學3日就比人記大過,真係好想講句”抵死”唉...不1過佢講得岩既,我地為既都係今年會考張成績表,又唔係為學校張成績表,大家齊齊加油!!!
|