星期五,我收到我張成績單....其實我心中已經知道今次差咗.....但係我係冇想到咁差...差咗咁多姐....我好好唔開心呀~~~我真係太冇用呀....因之前二次自己成績好咗D就今次唔努力,令到成績差咗三十幾名咁多.......真係冇用呀.....我好討厭自己而種態度呀.....我最唔開心就係比人串我....我一直成績都好過佢好多,但係因我今次成績唔好,就比佢追到.....我好唔分氣呀....我下一次一定會追翻嫁.....我一定會.....