我今日上吓吓堂,有個訓導主任找我...我當時好驚因為我覺得訓導主任只會找一D唔乖既學生,so我好驚唔知我係咪do錯事呢....我出咗去之後,佢話我知找到我唔見咗2個禮拜既銀包....我當時好開心,佢話比我知有個學生見到我個銀包係櫃子裹,so佢比翻果個訓導主任,so比我....我真係好開心可以找到,我D錢眾係到....但係眾係有野發生....我上同一堂的時候,有個人打比我...我冇listen...但係放咗學之後我就打翻比佢...佢話我唔好play...我覺得好唔開心,佢打電話黎眾話我play佢...真係好過份呀....佢把聲好似大陸既聲音感...簡直好似八兩金把聲感....