小布甸日誌
我係一個very 平平無期的人.....同一般人一樣.....(食..睡..玩..)
每個人一出世應該係一個獨特的人....但係........係咩原因咩時候令我地漸漸變成了一個平平無期的人呢...............
emily0205
暱稱: ~小布甸~
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-06-18
黑仔既一日
星期五
好痛呀...
有小小轉機
文章分類
全部 (17)
feel (1)
家中 (1)
學校 (2)
未分類 (13)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
我既生活照片
日誌統計
文章總數: 17
留言總數: 14
今日人氣: 0
累積人氣: 561
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 5 月 28 日  星期一   晴天


一半開心,一半唔開心 分類: 未分類

我今日上吓吓堂,有個訓導主任找我...我當時好驚因為我覺得訓導主任只會找一D唔乖既學生,so我好驚唔知我係咪do錯事呢....我出咗去之後,佢話我知找到我唔見咗2個禮拜既銀包....我當時好開心,佢話比我知有個學生見到我個銀包係櫃子裹,so佢比翻果個訓導主任,so比我....我真係好開心可以找到,我D錢眾係到....但係眾係有野發生....我上同一堂的時候,有個人打比我...我冇listen...但係放咗學之後我就打翻比佢...佢話我唔好play...我覺得好唔開心,佢打電話黎眾話我play佢...真係好過份呀....佢把聲好似大陸既聲音感...簡直好似八兩金把聲感....




訪客留言 (返回 emily0205 的日誌)


yeely1993 於 2007-05-29 05:54 PM 發表:
恭喜搵返銀包`
邊個佢?如果係FD既話,,可能係誤會呢?唔好介意!
不過如果係[算係]親人個個呢,,
就當佢冇到啦..
BUT,,ANYWAY`
唔好咁唔開心啦!`=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]