考試了~
所以我應該吾會打日記!!~ 因為我要考好呢個試"::: 睇我日記GE應該會好失望的!!哈哈*
廖俊儀 ~~ 中文呢一科係要好好俾心機牙~~!! 吾可以退步*}} 如果退左步的話我吾會原諒你架!! PS: 仲有ART/基商呢兩科!!
大家 努力吧 "::: 有一個傻婆會永遠的支持你們的!! !
考試前要睇一睇這一段巴士牙叔黎輕鬆下~~
http://www.youtube.com/watch?v=H20dhY01Xjk
http://www.youtube.com/watch?v=GzbdsdLEEb0&search=%E5%81%B7%E6%8B%8D
|