write member forum login logout

 

SAY SORRY??

2006 年 5 月 18 日  星期四 晴天

今日一早就返左學LO~,,排隊上課室!!之後數學堂,,測驗,,之前牙SIR同我地溫左一陣書>>我就係到偷偷地咁拎左篇作文出黎作!!到測驗個陣就只係識得做畢示定理炸!!其他都吾識了!!真慘!~之後大約仲有好好好多時間!!咁我拎左出黎作,,但係我都吾知我寫左D咩!!之後仲要俾牙SIR發現左!!死":::要收返埋佢!!小息;;;走左過去搵潮爆,,咁就同係咁見到陳慧敏,,不過我冇同佢講野AND THEN仲要怒啤佢!!咁同完潮爆傾計就要返返去上堂LO~開心我時間真係過得快!!咁本來仲以為MISS係教書,,點知係要做咩作文測驗!!從來都冇聽過有D咁GE野囉!!題目:【夜晚的香港】,,完全都吾知點作好!!我仲要作到離哂題人個隻!!9吾搭8><"仆街*扣分一定扣死!!我屌屎忽牙!!咁我作作下D格仔冇色____*]咁我未畫返深色D囉!!咁畫畫下,,MISS行左過黎,,同我講「你吾洗畫格仔的」我過左超耐先答{{本身我係吾想答佢的}}『冇格仔我作吾到』MISS答「差吾多就得啦!」我答『我有的是時間』2人同時笑了!!咁MISS走左之後,,秀明話我串喎!!咁落左堂之後,,我就要走過去搵MISS問作文D野!!咁問問下,,MISS無啦啦同我SAY SORRY!!個陣我真係吾知俾咩反應佢好!!事出咁突然>>>>之後上中史堂,,,MISS紀話我自己整吾見左我自己本作業!!ON9的!!乜我真係咁得閒咩!!之後LUNCH 一打鐘督即刻走左過去搵佢改一改我篇作文,,,,不過就慘了":::我的心血就此毀了!!之後成個LUNCH都係陪潮爆當席,,傾計!!開心啦!! 科學堂!!!!差不多成堂也是跟秀明打架!!!放學又係去個D地方!!!冇咩好講!!因為冇煲煙牙今日!!

痛牙!":::

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 100 | »

暱稱: -`' 牙 妹*
性別: 女
國家: 香港

 
MY FDS子俾我的留言*
 
最近三個月尚無任何留言
MORE...

FDS子*

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930