write member forum login logout

 

呷醋??

2006 年 3 月 31 日  星期五 晴天

唉...呢幾日真係好吾鋸自己""但係我咁做又有自己ge諗法的!!不過都吾有人會明點解我要咁做!!
講返今日..lunch個陣係咁玩捉..超正!!不過玩緊個陣就係咁見到佢..佢又係咁啤9住我!!好吾鋸牙
...唉!!個個都話我係呷緊醋!!我都吾明有咩好呷囉!!真係...係呢件事到..冇人會明我點解要咁做!!
仲有...乜我真係做得太過火??我係吾係好賤格??真係咁衰??有冇人可以解答到我呢d問題!!

 

 

 

 

我要講一樣野!!我吾係呷緊佢醋!!吾好亂咁諗!

           

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | ... | 100 | »

暱稱: -`' 牙 妹*
性別: 女
國家: 香港

 
MY FDS子俾我的留言*
 
最近三個月尚無任何留言
MORE...

FDS子*

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930