呷醋??
唉...呢幾日真係好吾鋸自己""但係我咁做又有自己ge諗法的!!不過都吾有人會明點解我要咁做!! 講返今日..lunch個陣係咁玩捉..超正!!不過玩緊個陣就係咁見到佢..佢又係咁啤9住我!!好吾鋸牙 ...唉!!個個都話我係呷緊醋!!我都吾明有咩好呷囉!!真係...係呢件事到..冇人會明我點解要咁做!! 仲有...乜我真係做得太過火??我係吾係好賤格??真係咁衰??有冇人可以解答到我呢d問題!!
我要講一樣野!!我吾係呷緊佢醋!!吾好亂咁諗!
« | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | ... | 100 | »
FDS子*