| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2008 年 11 月 28 日 星期五  |
| 2008-11-28 |
分類: 未分類 |
今日好凍呢..
13-18度..
朝早番學WITH[[SOGO]]..
比風吹到好狼狽..- -"
番到學校,,要早會,,
係操場企左陣,,上班房早會..
睇[甲子電視台]..大家都睇到好無奈..
BIO X2::對功課,,做功課..
小息::係班房HEA..睇[TOP]..
ENG::做LISTENING..
M::做WS..
小息::都是在班房中..出面太凍了..`
說話::一直都好驚會抽中我..
普通話::上得很輕鬆..
LUNCH::食飯..
多謝[[SOGO,,米粉,,TO-FU]]的糯米糍..
DF X2::第一堂..畫[水上安全]的東西..
班會::大家都好似過得好吾開心..
我想,,還好吧..
不過真係冇之前的好..
放學去完[[爺]]屋企,,
去左[[米粉]]屋企..
P.S::CM PLZ`
P.SS::聽日一早要去大澳,,超凍呢..-3-"
P.SSS::期待明天下午的活動..不知會過得如何..
|
| 發表時間:2008-11-28 11:23 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
To-Fu 於 2008-11-29 09:10 PM 發表:
係loo.. 今次班會活動真係冇之前果d 咁好.. 我覺得-___-''
|
|
|
unidex 於 2008-11-29 05:15 PM 發表:
cm仔4U*v*
|
網主回覆
多謝..` Posted at 2008-11-29 07:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|