SzE'ssss bl0G``
記得留CM呀!!
emily128
暱稱: [[SzE.."||]
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
開始沒耐性`
敖犬超帥的`
好累.`
病了`
2009-03-16
文章分類
全部 (36)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2008 年 11 月 28 日  星期五   晴天


2008-11-28 分類: 未分類

今日好凍呢..

13-18度..

朝早番學WITH[[SOGO]]..

比風吹到好狼狽..- -"

番到學校,,要早會,,

係操場企左陣,,上班房早會..

睇[甲子電視台]..大家都睇到好無奈..

BIO X2::對功課,,做功課..

小息::係班房HEA..睇[TOP]..

ENG::做LISTENING..

M::做WS..

小息::都是在班房中..出面太凍了..`

說話::一直都好驚會抽中我..

普通話::上得很輕鬆..

LUNCH::食飯..

多謝[[SOGO,,米粉,,TO-FU]]的糯米糍..

DF X2::第一堂..畫[水上安全]的東西..

班會::大家都好似過得好吾開心..

我想,,還好吧..

不過真係冇之前的好..

放學去完[[爺]]屋企,,

去左[[米粉]]屋企..

P.S::CM PLZ`

P.SS::聽日一早要去大澳,,超凍呢..-3-"

P.SSS::期待明天下午的活動..不知會過得如何..

發表時間:2008-11-28 11:23 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 emily128 的日誌)


To-Fu 於 2008-11-29 09:10 PM 發表:
係loo.. 今次班會活動真係冇之前果d 咁好.. 我覺得-___-''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



unidex 於 2008-11-29 05:15 PM 發表:
cm仔4U*v*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝..`
Posted at 2008-11-29 07:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]