SzE'ssss bl0G``
記得留CM呀!!
emily128
暱稱: [[SzE.."||]
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
開始沒耐性`
敖犬超帥的`
好累.`
病了`
2009-03-16
文章分類
全部 (36)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2008 年 12 月 6 日  星期六   晴天


2008-12-06 分類: 未分類

今天十點鐘左右起床..

吃了早餐後,,練了一會吉他..

12點跟媽到[吉野家]食午飯..

12點半點學校團契練吉他..

今天的表演不太好..-3-"

彈錯了..練習不夠..大家加油..`

4點半多去[糖白府]吃糖水..

5點半多,,跟[[米粉]]回我家..

然後一直在玩電腦,,

7點鐘開電視看[金馬獎]..

有[[毛弟]]進場,,好帥呢.

但好像沒拍到[[棒棒堂]]進場..-3-"

之後繼續玩電腦..嘻.`

8點多去[[爺爺]]家,,

看到正在播[[棒棒堂]]表演..好帥..`

然後就吃晚飯,,吃完後,,繼續看[金馬獎].

11點鐘才回家..

回家後,,看了剛錄了下來,,還沒看的[金馬獎]..

看了[[棒棒堂]]的那PART,,[[棒棒堂]表演有]唱廣東話..!!

好搞笑,,不過好可愛,,嘻,,`

P.S::[[海角7號]]拿了很多獎..-3-"

P.SS::[[九降風]]好像只拿了1個獎而已..

P.SSS::[[棒棒堂]],,你們這次的表演很棒..`

發表時間:2008-12-07 12:14 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 emily128 的日誌)


vicky0524 於 2008-12-14 11:29 AM 發表:
詩慧,
我來CM啦!
開唔開心呀?!
卡卡-V-"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我好開心..哈`
THZ.`
Posted at 2008-12-14 10:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



coco0402 於 2008-12-09 10:35 PM 發表:
我都係睇左毛弟果部分就冇睇了-0-''
毛弟很帥..xD!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

做咩吾睇埋落去..
真的很帥..嘻.`
Posted at 2008-12-10 10:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



GloriaSo 於 2008-12-08 10:12 PM 發表:
第一個的cm...
王子最帥的!
毛弟&小傑也很棒!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 THZ..
很久不見..`
真的很棒..`
Posted at 2008-12-08 10:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]