今日係英文堂到比某某老師屈我呀!
琴日派咗張工作紙,我唔知係唔係今日做,所以冇寫到日期。
今日上英文堂嘅時候,佢叫我哋寫日期落張紙,但係我拾緊野,佢就話:「emily,你仲唔寫日期!」跟住
我話:「我啱啱先攞起筆!」佢話:
「咁我有冇屈你?」我話:「啱啱先攞筆,點寫呀!」講到呢到佢冇再出聲,我都哭咗一陣。
你話佢點做老師,成鬼日鬧人,都唔知佢係唔係更年期!