南Y島一日遊~ YeAh!!!


今日同老公去左南Y島行下...涼浸浸又唔熱...幾好!!~ 仲有d趣事添...(狗仔事件)...
勁搞笑...凶我地要我地俾雪條佢食...可惡 >__<" 卡卡...幾得意...我同老公仲食左豆腐花...
好味道...其實有時候去下呢d地方都好開心架...親近下大自然呀嘛...*
相比起上次今次行得輕鬆好多...不過好似上次難忘d咁...不過熱屎我地囉...^^
點都好啦...今日好開心呀...同埋好想同老公講聲...." SoRRy " & " I LovE yOu FoReVeR "
|