年30 唔係應該開開心心架咩?! 點解我會有種唔開心既感覺既呢?? = ="
老公又返左大陸...年初5先返...有排啦...媽咪爸爸又去左旅行...身邊d朋友
仔要走既都走晒...全部唔係香港...好寂寞呀...人地有男朋友係身邊...幾咁開心呀...
一齊煮飯仔...一齊訓...我呢? 自己一個囉...過年都唔知係好定唔好...!! 搞到我咁...
都唔知點好...!
新年快樂~