 BB你返左大6已經第2日啦>"<但系我金日都無喊過丫
聽到你把聲由琴日甘沙變到無咩野::::但系仲有少少咳!!!!!!
我都放心左好多]]]]*無甘擔心你有無事呢?!?!?!?!
但系``系哩2日裡學會了>V<"珍惜你同我既時間
我吾會再無啦啦對你發脾氣咖****BB我好多謝對我甘好丫
BB你初3就返啦>W<系吾系1早6點幾鍾起身返丫
我吾想你甘早起身就返黎>M<"跟住又吾夠訓啵~~~~
你金晚要早D訓牙....金日我都好開心!!!!可以用我屋企電化打畀你
BB我愛你*掛你*想你*錫你牙!!!!!!魚仔金日同牙哥影左卡相
如果我去埋米好阻住佢地囉...但魚金日同我講話佢地諗住去睇戲[[魔幻王國]]
我都好想睇!!!!!但系問題系BB吾系度我睇都吾開心啦
如果我驚我可以攬住邊個>"<同埋我前晚成晚都無訓到!!!!金日訓到4點幾先起身
4點幾起左身之後我又訓返~~~~因為BB話食左藥會訓咖MA
點知佢食左藥吾眼訓>"<我訓左!!!好茅囉>M<"但系我都無食藥牙
KAKAKA,..,SO我地2個都打和囉!!!YAYAYA
其實我都吾系好想食藥丫=3="但系BB又要我食啵``我諗金日魚都玩得好開心
魚話畀我知牙哥帶左佢去婚姻註冊處丫::::吾通牙哥想同佢註冊先
WAKA~~~~我諗哩D事系吾會甘早發生的也>D<不過好難講咖
牙哥[[16歲]]魚先得個[[13歲]]咋....唉!!!哩D系佢地既事啦
我正系知我好掛住BB好愛BB咋****BB愛你1314丫
|