 我今日放學喇>V<BB以為我上ART堂就好遲放喇!!!!!BB就系學校打波喇;;;;;;甘我見都吾見BB黎接我
甘我米行返屋企囉!!!!!!行到返屋企路過3育,,諗住去睇下BB系吾系度喇~~~點知見到BB系度打波
跟住見住BB***"BB又見到我都吾走過黎>W<仲要射埋1球先過黎WOR``但系又吾中WOR-3-
[[魚]]到爆,,KAKAKAKA[[講笑]]姐>V<因為我愛BB丫!!!!!!!之後BB過黎喇]]]]]]]我就問BB餓吾餓喇
BB就話餓喇,,甘BB就去買野食喇>3<甘我就返屋企沖涼同埋拖地喇~~~拖地拖到好肚餓WOR
甘我就換晒3333落去M記買野食喇``去買野食既路途中我同BB錫錫牙>V<YAYAYAYA**"愛你丫
買完M記我就返屋企食喇!!!!!!食到差吾多食完我老豆打電化黎話[[打邊爐]]>W<叫我扲車車落去
甘我打左喇;;;;買左好多野食喇]]]]]甘就返屋企洗野就去左沖涼喇=3=KAKAKAKA
沖完涼我就食梗野LOR``因為我[[打邊爐]]丫MA>V< SO BB就好想食喇~~~BB我永遠都吾離開你
BB我永遠永遠都系甘愛你*錫晒你*掛住你咖>3<好想好想同你1齊住牙>///<啜啜卜>3<呵呵呵
|