| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
|

|
2006 年 3 月 15 日 星期三  |
|
今日調左位子丫 |
 今日好開心調左位子丫>V<坐1個新位真系好開心;;;;;調完位位之後,,,MISS就畀我地睇戲戲喇
睇到D動物點樣生活>V<睇到D動物行路個陣系度笑囉>W<KAKAKAKA****"真系好得2
放學都好開心咖>V<可以見到BB丫MA,,跟住BB就送我返屋企喇>///<點知返到屋企沖完涼
我打電化畀我牙媽丫MA!!!!!!問佢出吾出得街WOR-3-佢話吾出得丫>M<好無奈囉***"
米系度大嗌囉:::::嗌到好攰丫>D<仲之無論調左去邊~~~我諗既都系BB 1個人咖咋
呵呵呵,,,,BB我永遠都吾會離開你咖!!!!!BB我永遠都系甘愛你*錫晒你*掛住你咖``YAYA啜啜卜>3<
|
|
刊登時間︰2006-03-16 07:16 PM
寫完日記仔啦!!!THX晒睇我日記子>3<"啜啜老公 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

|
|