 今日放左學就系BB送我返屋企喇>V<但系見到BB系著便服WOR``原來BB頭暈牙
SO就10點幾早退返左屋企訓覺覺喇>W<點知BB系電化亭等我WOR;;;;;但我都無返屋企食丫
甘我又吾知WOR~~~點知BB打畀個女仔搵我>K<但系個女仔又吾借返電化畀我打返畀BB牙
好衰衰丫****"點知BB又返左屋企訓覺喇>W<哩D系BB系我放學個陣講畀我知既
甘BB送到我返屋企喇,,,,我就返上屋企沖涼喇``仲問我牙媽落吾落得街啵]]]]]之後佢話落埋哩次
甘我米落囉~~~甘我就搭的的去左BB屋企喇>V<好開心牙,,,去到BB屋企系食野既;;;;BB屋企好多野食
食完野之後我就同埋BB 1齊返屋企喇!!!!!系返去我屋企丫>W<YAYAYA****"我返上屋企之後
BB打黎,,我望落樓下見到BB系度好得2牙:::::真系好想衝落去錫佢牙>3<跟住BB就搭返的的返屋企
BB我永遠都吾會離開你咖>V<BB我永遠都甘愛你*錫晒你*掛住你咖,,,你都知咖喇!!!!!啜啜卜>3<
|