 今日推左2部新單車出去踏WOR``因為我同魚都要食飯丫MA>V<但系屋企又無野食啵-3-
但我老豆琴日扲到張[[小童8達通]]丫MA>W<甘我同魚就踏車車去火車站度換左D錢錢喇
甘張卡就本身系[[50蚊]],,,但系裡面有[[88.2蚊]]系裡WOR~~~甘就對現到[[130.2蚊]]畀我喇
甘我都覺得佢會吾會畀返我呢>M<如果張卡吾系我既話]]]]]]]佢米叫我扲返畀佢****"扲吾到錢2
到時就食吾到野喇>D<甘我地對現晒D錢錢之後;;;;;;就踏返車車去BB屋企喇!!!!!!!魚就行喇
我同BB就踏車車喇>W<跟住BB話[[黃色]]個部車車壞壞地WOR!!!!!!甘米扲去單車店整囉
跟住佢幫我整喇~~~我就畀錢佢喇,,,,BB就話整好左之後好踏左好多囉****"因為[[黃色]]個部好輕
SO好易踏囉>V<去到BB屋企之後就放晒D車車入屋喇``推完車車之後就去左[[大家樂]]買飯喇
1個系BB,,1個就系魚喇!!!!!而家我就食BB樓下D炸野喇>W<個度D野食都幾好食丫::::KAKAKA
食完野之後我就同BB上床仔訓左覺LOR!!!!!!都幾開心咖>V<走既時候BB就去電化店扲部新電化喇
見到BB部電化諗返起我系無電化咖>M<好吾開心囉]]]]]]但系無理由叫BB買畀我咖!!!!系米先?!?!?!
SO我返左屋企之後我都好掛住BB咖>W<BB我永遠都系甘愛你*掛住你*錫晒你咖,,,,啜啜卜>3<
|