| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
|

|
2006 年 3 月 29 日 星期三  |
|
第2日陸運會,,,系決賽牙  |
 今日就系第2日陸運會既決賽喇>V<好開心牙!!!!!!!因為返埋今日聽日就放假喇MA
可以訓下覺覺LOR``今日真系好攰牙!!!!!!!又曬WOR]]]]]]]我要系個邊曬成左幾粒鍾牙
好吾開心牙****"而家隻腳曬到有2種色咖~~~不過我成日都吾駛同哩個番薯1齊坐都幾好牙
佢成日話我煩WOR>V<畀功課佢抄都甘話我牙;;;;;我諗過咖喇,,我再畀功課佢抄牙
要抄牙!!!!問其他借畀佢抄喇>W<YAYAYAYA,,,BB你系米話好好呢?!?!?!?!?!我都知道你中2咖喇
BB我永遠都甘愛你牙*錫晒你*掛住你*同埋你好型仔牙:::::我啜啜卜你>3<
|
|
刊登時間︰2006-04-01 04:45 PM
寫完日記仔啦!!!THX晒睇我日記子>3<"啜啜老公 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

|
|