| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
今日係... 2006 年 8 月 29 日 星期二  |

| 去麥理浩 ... 日營......~ |
今日成 7:30起身..有d好唔想去~~ 跟住早餐都冇eat就去左補習社.........格左陣就搭 "呠呠"去西貢~~~ 搭左成個鐘先去到!
都ok啦..不過都係冇咩樣玩.......................仲要好熱~~~~~唱左成粒鐘k...D歌..【新到爆】..=3= "|.........不過都係上件D歌...........
|
| 出爐時間︰2006-08-29 06:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 30 | »
|