好累呀!!!去完香港番泥啦!其實今次去香港的目的係去shopping,其次係去海洋公園!!!!去到香港第一時間係咩???梗係去酒店啦.今次我地住六星級酒店呀@!!!!好爽呀!!!一路沖涼,一路睇電視.!!!你話爽吾爽呀????去完酒店之後.梗係去海洋公園啦!去完之後同姑媽去左板前食壽司,食左成千幾蚊呀!!!超貴呀!!之後去左動漫,我買左超多野呀!!!大豐收呀!!^o^
(遲d有得睇我去香港d相呀!!!記住睇呀!!@@@)
今日係最後一日跳舞!今日同平時冇咩吾同,但係今日心情好開心又好吾捨得.因為都最後一日啦.雖然係好辛苦.但係miz都係為我地好姐.但係都係好多謝miz.^^
黎幾日.要跳舞跳到累死啦!!!!!!押腿,押到隻腳行路都行吾到呀!!落樓梯痛死呀.仲有要落腰呀!!痛死啦!仲有好多野練呀.......
好彩練到星期五榨!!吾係我都吾知點呀!!