2005 年 11 月 14 日  星期一 晴天 
好唔開心丫.....

 

 

唉....我今日都唔知係我錯定係佢錯....
但係...佢又話唔識我....我已經當冇事嫁啦....諗住同返佢講野...點知....佢又話唔識我....
我算....唉...唔講啦....唔想hurt到自己呀...

唔打啦....好想cry呀.....

 

刊登時間︰2005-11-14 06:50 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 emilybe 的日誌)


KING_** 於 2005-11-15 04:35 PM 發表:
......知唔知我係邊個?
 
我係2e20......
 
舷聞黎多d la..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

知.....楊樂王京
Posted at 2005-11-16 06:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



LAN~~ 於 2005-11-14 08:16 PM 發表:
hihi!~~你講果個人係邊個AR??
多D黎我GA日記BO~~88
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

>"<
Posted at 2005-11-16 06:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





emilybe
暱稱: ●\|/\涼粉﹏〞儀*
性別: 女
國家: 香港
« March 2018 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
唔想心
轉轉轉
溫書啦
頂唔順
......
文章分類
全部 (80)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 80
留言總數: 62
今日人氣: 0
累積人氣: 3254
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed