| 2006 年 1 月 6 日 星期五 |
| |
| 比人打 |
|
今日一起身望下個鐘....死火....晏左tim~~
慘啦...幾驚遲到呀...好彩都冇遲....
上堂lu~今日上8堂....8堂都係度訓下訓下....累屎啦...
之後放學去左留堂呀...卡...個miss唔話人...好好笑呀...
放完之後~我同螢螢係度玩田徑果個呀sir...哈...笑屎我啦...講日文卡...咩你阿媽..笑到我地傻呀.
之後走啦...比吳小東打左我一下...好嬲呀....=3=”
之後去左補習lululu∼
|
| 刊登時間︰2006-01-06 09:16 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
紙巾 於 2006-01-09 11:52 PM 發表:
|
網主回覆
okok~~~
Posted at 2006-01-10 08:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
蚊蚊..*妹豬" 於 2006-01-09 08:01 PM 發表:
姐姐"
妹豬黎左探你喇!*
系咪好乖呢我"呵*
姐姐你對我好好也.`
我錫哂姐姐你唷>W<
|
網主回覆
妹妹豬....鍚返先....啜啜....
卡卡....記得多D黎呀...
唔係家姐嬲嫁>V<""
愛爆你呦 Posted at 2006-01-10 08:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
馬撚 於 2006-01-08 12:55 AM 發表:
hihi~~
又俾人打~~
你成日都俾人野ga..
哈哈~~
好彩唔係我姐~~
去我板牙~~
88
|
網主回覆
HIHI~
唉.....LEE下...吳小東GE好事囉....佢個PK~ Posted at 2006-01-10 08:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
lau蘭 於 2006-01-07 01:11 PM 發表:
hihi~
我黎左la~~
多d去我日記la
88
|
網主回覆
hihi~
禁耐以黎你黎得一次....
>﹏< Posted at 2006-01-07 06:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
紙巾 於 2006-01-06 10:28 PM 發表:
嗨嗨~
知我係邊個媽~
哈哈~
泥左喇^^
你好白呀又冇 瘡
|
網主回覆
你令D啦....唔好玩啦又白又冇暗瘡...LEE D似你多D>V<"" Posted at 2006-01-10 08:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ December 2018 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|