| 2006 年 2 月 26 日 星期日 |
| |
| 書展~~ |
|
今日我8點起左身呀>/\<之後8:55分落左去ok~
之後去左荷里活度等鄧2~
等完行去書展~9:25分去度~等..等左好耐先入到去囉>/\<
入到去ge時候~~多人到爆炸囉...不過潮媽就唔同啦!一入到去就一支箭咁沖入去喎..西利
去完書展之後去左圖書館~哈...玩電腦
之後同佢地返荷里活~去左青春無限度影相相~影左各人40蚊囉...
之後鄧鄧同我講..唔見左60蚊~好慘慘呀~佢成個人down晒囉...唉~算啦
去完之後~各有各走!!!!!!!!!我就陪潮媽等人..等勁耐囉....好嬲呀~
之後我唔理佢返左home lu~
|
| 刊登時間︰2006-02-26 02:58 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
馬撚 於 2006-02-28 12:29 PM 發表:
hihi~~
我係馬撚牙~
好q耐冇黎過啦!!
哈哈
去我板牙~~
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|