最近三個月尚無任何留言
MORE...
 

TODAY IS - 2007 . 07 . 20 .

 
 

終於知道自己入咩班la,

我入在去2A班,

全部補習ga女仔係曬同一班

2E班全部都係勁野黎==

唉得一班精英

不過我唸我個班都ok掛

今日,去排球個陣

有一個好似好勁ga人

個樣好似方力申ga人

側臉冇八成都有九成

正臉冇七成都有八成似真係好似架

都幾靚仔架==

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 30 | »