TODAY IS - 2007 . 07 . 20 .
終於知道自己入咩班la,
我入在去2A班,
全部補習ga女仔係曬同一班
2E班全部都係勁野黎==
唉得一班精英
不過我唸我個班都ok掛
今日,去排球個陣
有一個好似好勁ga人
個樣好似方力申ga人
側臉冇八成都有九成
正臉冇七成都有八成似真係好似架
都幾靚仔架==
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 30 | »